wtorek, 28 lipca 2009

Pierwszy wpis

Aby uczynić moje wakacyjne notki bardziej dostępnymi dla zainteresowanych, w końcu się przełamałem i założyłem bloga. Zawsze podchodziłem z dystansem do tego typu inicjatyw, ale z czasem łagodnieję, więc i na pierwszego bloga nadszedł czas :)

Na tym blogu będą miały miejsce głównie teksty związane z moim wakacyjnym pobytem w USA, praktykami w Google, oraz mini podróżą "dookoła świata" którą zamierzam kontynuować po zakończeniu praktyk. Z góry jednak uprzedzam że rzeczy związanych bezpośrednio z pracą będzie tutaj niewiele, jako że duża część rzeczy nad którymi się tutaj pracuje jest confidential i byłoby nierozważne z mojej strony testować sprawność aktualnego pracodawcy ;)

Na dziś kończę, jako że zrobiło się już dość późno. W najbliższym czasie można się spodziewać przystosowania napisanych wcześniej tekstów do stylistyki bloga, a następnie zabiorę się za kolejne sprawozdania. A na zdjęciu samolot którym przemierzyłem pierwszy ocean - nie długo wyjaśnię dlaczego z Polski do USA leciałem z Air New Zealand :)

1 komentarz:

  1. Ładnie, ładnie będę zaglądać.
    Blog to fajna sprawa!
    Buziak
    S.

    OdpowiedzUsuń